معصومه کلاته سیفری

صفحه نخست /معصومه کلاته سیفری
معصومه کلاته سیفری
نام و نام خانوادگی معصومه کلاته سیفری
شغل عضو هیئت‌علمی دانشگاه مازندران
تحصیلات دکترای تخصصی / مدیریت ورزشی
وبسایت مشاهده
پست الکترونیک
 عنوانمجله
1 طراحی مدل توسعه فرهنگی در باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران مطالعات راهبردی ورزش و جوانان
2 شناسایی و اولویت بندی عوامل توانمندسازی صادراتی کالاهای ورزشی با تأکید بر برنامه های توسعه صادرات با رویکرد کلاس جهانی مطالعات مديريت ورزشي
3 شناسایی و سطح بندی قابلیت های عملکرد صادراتی با رویکرد کلاس جهانی با تاکید بر راهبردهای صادرات تولیدات ورزشی مديريت و توسعه ورزش
4 تعیین الگوی عوامل موثر بر توسعه پایدار گردشگری ورزش های سنتی (مطالعه موردی: جشنواره کبدی سرخنکلاته، اسب ترکمن و کشتی سنتی آلیش وگورش) مطالعات مديريت ورزشي
5 اثر برنامه نود برآمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتبال ایران مديريت ارتباطات در رسانه هاي ورزشي
6 ارائه الگوی پارادایمی عوامل تبلیغاتی موثر بر نیات رفتاری هواداران فوتبال مطالعات مديريت ورزشي
7 ارائۀ مدلی از ترفندهای بازاریابی به منظور ارتقای فروش تولیدکنندگان ورزشی ایرانی مديريت ورزشي
8 تعیین عوامل مؤثر بر انقطاع حمایت مالی حامیان باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران پژوهش هاي كاربردي در مديريت ورزشي
9 الگوی کیفی پیوند فرهنگ و گردشگری جشنواره های ورزشی – سنتی بر مبنای راهبرد گرندد تئوری مطالعات مديريت گردشگري
10 تعیین ارتباط بازاریابی داخلی با کیفیت خدمات در اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان پژوهش نامه مديريت ورزشي و رفتار حركتي
11 تبیین و ارائه مدلی از عوامل اقتصادی موثر بر پاسخ-های رفتاری هواداران فوتبال مديريت ورزشي
12 اثر آموزش مهارت های تعاملی بر ارتقأ خودکارآمدی شغلی، سازگاری شغلی و بهزیستی اجتماعی معلمان تربیت بدنی پژوهش در ورزش تربيتي
13 نقش پیاده سازی مدیریت مثبت گرا در گسترش فرایندهای جانشین پروری با توجه به اثر خودکارآمدی شغلی و اعتماد سازمانی در سازمان های ورزشی استان اصفهان پژوهش در علوم ورزشي
14 بررسی عوامل فرهنگی و اجتماعی مؤثر بر توسعه ورزش سالمندی: یک مطالعه ترکیبی سلامت و سالمندي خزر
15 طراحی مدل تأثیر کارکرد اجتماعی و روانشناختی رسانه های اجتماعی ورزشی بر دلبستگی هواداران تیم استقلال تهران مطالعات راهبردي ورزش و جوانان
16 تبیین اثر هویت پذیری و وفاداری هواداران بر نوید برند باشگاه فوتبال استقلال تهران مديريت و توسعه ورزش
17 ارائه مدلی از اثر مؤلفه های کیفی یک وب سایت ورزشی بر استقبال کاربران پژوهش در علوم ورزشي
18 ارائه مدلی از تاثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد مشتریان مديريت و توسعه ورزش
19 ارائه مدل توسعه فوتبال ایران با تأکید بر مقدمات حضور بانوان تماشاگر رويكردهاي نوين در مديريت ورزشي
20 مدل سازی عوامل موثر بر توسعه ی گردشگری ورزشی کوهستان با تمرکز بر نوآوری ( مورد مطالعه: کوهستان های کلان شهر تهران) گردشگري و توسعه
21 تأثیر کیفیت ادراک شده پخش تلویزیونی و وابستگی بینندگان به تلویزیون بر قصد حضور در استادیوم فوتبال پژوهش در ورزش تربيتي
22 ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس) مديريت ورزشي
23 طراحی مدل سردرگمی مشتریان در انتخاب تجهیزات ورزشی پیرو پژوهش هاي فيزيولوژي و مديريت در ورزش
24 طراحی مدل کیفی توسعه اقتصادی صنعت ورزش ایران با رویکرد تولید درکلاس جهانی پژوهش هاي كاربردي در مديريت ورزشي
25 How Factors of the Interpretive Structural Model Affect the Intent to Buy Original Brand Soccer Balls Annals of Applied Sport Science
26 طراحی مدل تمایل بازگشت رفتاری گردشگران ورزش های بومی و سنتی بر اساس قابلیت-های اکوتوریسمی مديريت و توسعه ورزش
27 ارائه مدلی از تاثیر تلاش های امیخته بازاریابی و ارزش ویژه برند بر پاسخ های هواداران پژوهش هاي كاربردي در مديريت ورزشي
28 رائه مدلی از اثر کیفیت تعاملات سازمانی و پذیرش اجتماعی بر وفاداری داوطلبان ورزشی در ادارات تربیت بدنی دانشگاه های آموزش عالی کشور مطالعات مديريت رفتار سازماني در ورزش
29 طراحی مدل برند آفرینی شهری ورزشی با رویکرد نظریه داده بنیاد مديريت برند
30 تدوین مدل تاثیر اثربخشی تبلیغات اینترنتی بربرند سازمانی در باشگاههای ایروبیک بانوان استان کرمانشاه مديريت و توسعه ورزش
31 مدل ساختاری تأثیر مدیریت استعداد بر بهره وری نیروی انسانی و نوآوری در سازمان های ورزشی (مورد مطالعه: اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی) مديريت منابع انساني در ورزش
32 ارائه مدل اثر سخت کوشی روانی بر کارآفرینی فردی با تأکید بر نقش میانجی کارآمدی درونی (مطالعه موردی: معلمان ورزش استان گلستان) مديريت منابع انساني در ورزش
33 طراحی مدل ساختاری تمایل به بازگشت تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال براساس اولویت بندی کیفیت خدمات و رضایتمندی پژوهش در علوم ورزشي
34 بررسی مدل تأثیر ابعاد فعالیت های رسانه های جمعی بر گرایش به ورزش همگانی در شهر تهران مديريت ارتباطات در رسانه هاي ورزشي
35 تبیین مدل تاثیر عناصر امیخته بازاریابی بر میزان رضایت و حضور مجدد هواداران باشگاه های پرطرفدار تهرانی لیگ حرفه ای فوتبال مديريت ورزشي
36 بررسی نقش ارزش ویژۀ برند بر رفتار شهروندی مشتریان باشگاه های ورزشی استان مازندران مديريت ورزشي
37 اثر کاربست الگوی مدیریت سایبرنتیک بر گسترش رفتارهای خودمدیریتی و نقش آن بر توسعۀ توانمندسازی روان شناختی کارکنان و ارائۀ مدل رويكردهاي نوين در مديريت ورزشي
38 اثر نشاط سازمانی بر بهره وری کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران رويكردهاي نوين در مديريت ورزشي
39 Designing a Sport Development Model in Iran’ s free Trade Industrial Zones Annals of Applied Sport Science
40 شناسایی راهکارهای موفقیت استراتژی تقلید در شرکت های کارآفرین ورزشی (مطالعه موردی: شرکت طنین پیک سبلان، برند بتا) رويكردهاي نوين در مديريت ورزشي
41 طراحی الگوی پارادایمی ورزش دانشگاه فنی وحرفه ای بر اساس نظریه داده بنیاد پژوهش در علوم ورزشي
42 Human Resource Development Indicators for the Iranian Judo Federation Annals of Applied Sport Science
43 تبیین رابطه کارآفرینی مستقل بر هوشمندی رقابتی مدیران باشگاههای بدنسازی آقایان استان تهران پژوهش هاي معاصر در مديريت ورزشي
44 ارائۀ مدلی از تأثیر تبلیغات بر توسعۀ برند باشگاه پرسپولیس با تأکید بر نقش واسط شخصیت برند پژوهش هاي فيزيولوژي و مديريت در ورزش
45 تأثیر جامعه پذیری سازمانی بر حفظ داوطلبی در ورزش دانشجویی مديريت ورزشي
46 تأثیر انگیزش بر حفظ داوطلبان در ورزش دانشجویی پژوهش نامه مديريت ورزشي و رفتار حركتي
47 طراحی و تبیین مدل حفظ و نگهداری داوطلبان در ورزش دانشجویی: مطالعه موردی داوطلبان ورزشی دانشگاه های دولتی شهر تهران پژوهش در علوم ورزشي
48 رابطه بین رضایت شغلی با تعهد سازمانی دبیران تربیت بدنی استان سمنان فصلنامه رهبري و مديريت آموزشي
49 تدوین مدل تاثیر توانمندی های آینده پژوهی در رابطه مهارت های فردی مدیریت زمان و ایجاد خلاقیت و نوآوری در سازمان دراصحاب رسانه شبکه رادیو ورزش ایران آينده پژوهي مديريت
50 پیش بینی وفاداری کارکنان از طریق تصویر ذهنی برند (مطالعه موردی: آکادمی ملی المپیک و پاراالمپیک) مطالعات مديريت رفتار سازماني در ورزش
51 طراحی مدل تأثیر جوامع برندی مبتنی بر رسانه های اجتماعی بر شیوه های ارزش آفرینی، اعتماد و وفادری به برند مديريت ورزشي
52 اﺛﺮ ﺳﺮﺳﺨﺘﯽ ذﻫﻨﯽ و ﺟﺎﻣﻌﻪ ﭘﺬﯾﺮی ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﺑﺮ ﺗﻌﻬﺪ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﻣﻌﻠﻤﺎن ﺗﺮﺑﯿﺖ ﺑﺪﻧﯽ اﺳﺘﺎن ﮔﻠﺴﺘﺎن پژوهش نامه مديريت ورزشي و رفتار حركتي
53 ارتباط جامعه پذیری سازمانی با اثربخشی رهبری در ادارات ورزش و جوانان استان گلستان پژوهش نامه مديريت ورزشي و رفتار حركتي
54 بررسی چالش های جذب گردشگر ورزشی در جشنواره بازی های بومی و سنتی استان گلستان( مطالعه موردی: مسابقات اسبدوانی و کشتی گورش) پژوهش نامه مديريت ورزشي و رفتار حركتي