مسعود فریدونی

صفحه نخست /مسعود فریدونی
مسعود فریدونی
نام و نام خانوادگی مسعود فریدونی
شغل دانشجو
تحصیلات _
وبسایت
پست الکترونیک
 عنوانمجله
1 تبیین و ارائه مدلی از عوامل اقتصادی موثر بر پاسخ-های رفتاری هواداران فوتبال مديريت ورزشي
2 طراحی مدل تأثیر کارکرد اجتماعی و روانشناختی رسانه های اجتماعی ورزشی بر دلبستگی هواداران تیم استقلال تهران مطالعات راهبردي ورزش و جوانان
3 ارائه مدلی از اثر مؤلفه های کیفی یک وب سایت ورزشی بر استقبال کاربران پژوهش در علوم ورزشي
4 ارائه مدلی از تاثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد مشتریان مديريت و توسعه ورزش
5 تأثیر کیفیت ادراک شده پخش تلویزیونی و وابستگی بینندگان به تلویزیون بر قصد حضور در استادیوم فوتبال پژوهش در ورزش تربيتي
6 ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس) مديريت ورزشي
7 ارائه مدلی از تاثیر تلاش های امیخته بازاریابی و ارزش ویژه برند بر پاسخ های هواداران پژوهش هاي كاربردي در مديريت ورزشي
8 رائه مدلی از اثر کیفیت تعاملات سازمانی و پذیرش اجتماعی بر وفاداری داوطلبان ورزشی در ادارات تربیت بدنی دانشگاه های آموزش عالی کشور مطالعات مديريت رفتار سازماني در ورزش
9 ارائه مدل اثر سخت کوشی روانی بر کارآفرینی فردی با تأکید بر نقش میانجی کارآمدی درونی (مطالعه موردی: معلمان ورزش استان گلستان) مديريت منابع انساني در ورزش
10 بررسی مدل تأثیر ابعاد فعالیت های رسانه های جمعی بر گرایش به ورزش همگانی در شهر تهران مديريت ارتباطات در رسانه هاي ورزشي
11 تبیین مدل تاثیر عناصر امیخته بازاریابی بر میزان رضایت و حضور مجدد هواداران باشگاه های پرطرفدار تهرانی لیگ حرفه ای فوتبال مديريت ورزشي
12 ارائۀ مدلی از تأثیر تبلیغات بر توسعۀ برند باشگاه پرسپولیس با تأکید بر نقش واسط شخصیت برند پژوهش هاي فيزيولوژي و مديريت در ورزش