سعید تابش

صفحه نخست /سعید تابش
سعید تابش
نام و نام خانوادگی سعید تابش
شغل عضو هیئت‌علمی دانشگاه مازندران
تحصیلات دکترای تخصصی / مدیریت ورزشی
وبسایت مشاهده
پست الکترونیک
 عنوانمجله
1 عوامل اثرگذار در توسعه ورزش شهروندی جمهوری اسلامی ایران در راستای سلامت اجتماعی: یک مطالعه فرا ترکیب مدیریت ارتقای سلامت
2 اعتبار‌یابی پرسشنامه برندآفرینی شهری_ورزشی (مطالعه موردی: جویبار) جغرافیا و توسعه فضای شهری
3 A Systematic Review of Digital Leisure in Iran Journal of New Studies in Sport Management
4 طراحی مدل ارتباط تفکر استراتژیک با پیچیدگی ساختار سازمانی کارشناسان وزارت ورزش و جوانان مدیریت و توسعه ورزش
5 تحلیل حذف برنامه نود، بر روی لیگ برتر فوتبال ایران مدیریت و توسعه ورزش
6 براورد ارزش اقتصادی باشگاه فوتبال استقلال تهران بر اساس میزان حمایت هواداران مدیریت و توسعه ورزش
7 مدلسازی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر برند کارمند محور با نقش میانجی بازاریابی درونی در باشگاه‌های بدنسازی کارافن
8 بررسی و اولویت‌بندی عوامل ورزشی مؤثر بر موفقیت ورزشکاران استان تهران برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک توکیو 2020 مطالعات راهبردی ورزش و جوانان
9 تدوین الگوی پیاده سازی راهبردهای اداره کلّ ورزش و جوانان استان گلستان در حوزه ورزش سالمندان با روش کارت امتیازی متوازن چشم انداز مديريت دولتي
10 ارتباط گفتمان هواداران در رسانه های اجتماعی با اقدامات خشونت آمیز جامعه شناسي سياسي ايران
11 برآورد ارزش اقتصادی باشگاه پرسپولیس تهران از دیدگاه هواداران مديريت ورزشي
12 Developing Iranian Sports Coaches’ Personal Brand iranian journal of management studies
13 ارائۀ مدل پارادایمی ارتقای جایگاه راهبردی برند باشگاه سپاهان پژوهش هاي فيزيولوژي و مديريت در ورزش
14 Affecting Factors on Development of Sports Participation in the Leisure Time of Veterans and Disabled in Iran طب جانباز
15 بررسی ارتباط تفکر استراتژیک بر ظرفیت تغییر سازمانی مدیران ورزشی استان مازندران مديريت منابع انساني در ورزش
16 طراحی مدل تاثیر بازاریابی اجتماعی بر توسعه گردشگری ورزشی (مطالعه موردی: اسب دوانی استان گلستان) محيط زيست جانوري
17 شیوع ویروس کوویدـ 19: مسئولیت اجتماعی باشگاه های ورزشی پرستار و پزشك در رزم
18 تحلیل رابطه بین رضایت شغلی با نشاط اجتماعی و فرسودگی شغلی بین دبیران تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی: ارائه مدل پژوهش در ورزش تربيتي
19 تحلیل اثر اخلاق در بازاریابی پنهان بر وفاداری رفتاری و همنوایی با برند هواداران باشگاه های فوتبال: ارائه مدل پژوهشنامه مديريت ورزشي و رفتار حركتي
20 تحلیل چالش های اقتصادی باشگاه های فوتبال مازندران فصلنامه علوم ورزش
21 طراحی الگوی شایستگی های محوری اعضای هیأت علمی در تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی در حوزه ورزش مديريت منابع انساني در ورزش
22 برآورد ارزش اقتصادی باشگاه فوتبال نساجی برای استان مازندران مديريت و توسعه ورزش
23 ارائه مدل تحلیل اثر خصومت بر پیچیدگی ذهنی و قصد خرید مشتریان برند های ورزشی مديريت ورزشي
24 طراحی مدل استعدادیابی دو و میدانی در ایران رويكردهاي نوين در مديريت ورزشي
25 واکاوی کیفی عوامل مؤثر بر توسعۀ برند شخصی مربیان ورزشی ایران: رویکرد نظریه داده بنیاد رويكردهاي نوين در مديريت ورزشي
26 تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی در حوزه ورزش آموزش عالي ايران
27 Investigation and Prioritization of Factors Affecting Implementation of Student Sports Development Health Strategies archives of hygiene sciences
28 فراتحلیل تأثیر کارکردهای توسعه اجتماعی سلامت بخش بر نهادینه کردن ورزش همگانی پرستار و پزشك در رزم
29 بررسی موانع مشارکت معلولین ورزشکار و غیرورزشکار در فعالیت های ورزشی (مطالعه موردی: شهر قزوین) پرستار و پزشك در رزم
30 ارائه مدل پیشنهادی برای مکان یابی اماکن ورزشی با استفاده از مدل تلفیقی AHP و WLC مديريت و توسعه ورزش
31 مدل ارتقای جایگاه استراتژیک برند باشگاه سپاهان از طریق روشMACQDA رويكردهاي نوين در مديريت ورزشي
32 تعویق مسابقات فوتبال در ایران به منظور کاهش انتقال انسان به انسان کروناویروس نوین طب نظامي
33 شناسایی فرصت ها و بهره گیری از آنها در جهت توسعه ی ورزش های آبی و ساحلی شهرستان بابلسر علوم و فنون دريايي
34 Provision of an Integrated Health, Safety, and Environment Management Model in Sports Facilities in Iran archives of hygiene sciences
35 بررسی چگونگی و نحوه گذراندن اوقات فراغت و فعالیت های ورزشی سربازان علوم پيراپزشكي و بهداشت نظامي
36 تحلیل موانع تامین مالی باشگاه های فوتبال ساحلی ایران فصلنامه علوم ورزش
37 اثر تفکر تأملی بر سبک مدیریتی، چابکی عملکردی و کارامدی سازمانی مدیران ورزشی رويكردهاي نوين در مديريت ورزشي
38 The Formulation Strategic Plan of Sepahan sport Club: Fans Management Approach helix
39 Challenges of Non-systematic Approaches of Talent Identification and Elitismin Sport of Ira international journal of scientific study
40 تدوین مضامین راهبردی مدیریت هواداران باشگاه سپاهان اصفهان پژوهش نامه مديريت ورزشي و رفتار حركتي